جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو فروشگاه خانه رویایی

دسته بندی ها :

ویژگی ها :

رنگ سفید
حجم ۳۵۰ میل
نی دارد
لبه ی آسان نوش دارد
ارتفاع ۱۱ سانتی متر
قطر دهانه ۹ سانتی متر
جنس کریستال

ماگ شیشه ای دو حالته کریستال

  • قطر : ۹
  • رنگ بندی : تک طرح
  • در دو حالت آسان نوش (لبی) و نی دار کریستالی
  • جنس : کریستال
  • ارتفاع : ۱۱

😍

سفارش های بالای ۵۰۰ هزار تومان ، ارسال رایگانه !

قیمت اصلی 125 هزار تومان بود.قیمت فعلی 95 هزار تومان است.

توضیحات محصول :

ماگ شیشه ای دو حالته کریستال نی دار و ساده که مشاهده میکنید ،قطعا محصولی منحصر به فرد و متفاوت می باشد. اجزای این ماگ به شرح زیر هستند:

1. طرح کریستالی: این ماگ دارای طرح کریستالی زیبا است که به آن ظاهری شفاف و شیک می‌بخشد. ممکن است در ظاهر آن الگوها یا خطوط کریستالی مشاهده شود که به آن جلوه‌ای خاص و ارزشمند می‌بخشد.

2. دو حالته: از ویژگی منحصر به فرد این ماگ، دو حالته بودن آن است. این معمولا به این معناست که ماگ دارای دو صفحه یا دو طرح متفاوت بر روی آن است که می‌توانید آن را برعکس کنید و از دو طرح مختلف استفاده کنید. این ویژگی می‌تواند تجربه نوشیدن را جالب‌تر کند.

3. ابعاد: ارتفاع این ماگ ۱۱ سانتی‌متر و قطر آن ۹ سانتی‌متر است. این ابعاد برای یک ماگ متوسط به حساب می‌آید که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

4. نی نداشتن: این ماگ از نوعی که نی دار نیست و به جای نی، دارای سادگی است. این معمولا به این معناست که محفظه‌ی مخصوص نی که برای چای یا دیگر نوشیدنی‌ها معمولا به کار می‌رود، در این ماگ وجود ندارد و محفظه‌ی ساده‌تری دارد.

ماگ‌های کریستالی به دلیل زیبایی و شفافیتشان، گزینه‌ی محبوبی برای هدیه‌دهی یا استفاده در منازل و محیط‌های مختلف هستند. دو حالته بودن و طرح کریستالی آن، آن را به یک محصول منحصر به فرد و جذاب تبدیل کرده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ شیشه ای دو حالته کریستال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط 🥹

خانه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من