جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو فروشگاه خانه رویایی

دسته بندی ها :

ویژگی ها :

نشتی ندارد
صافی دارای صافی اختصاصی
جنس بسیار مقاوم و نشکن در برار ضربه
مدل اکریلیک
قطر 8
ارتفاع 24
ویژگی های دیگر دارای دسته برای حمل آسان
رنگ آبی , سبز روشن , صورتی
حجم ۸۰۰ میل

قمقمه ورزشی اسپرت 800 میل CHFEl

  • قطر : 8
  • ارتفاع : ۲۴
  • جنس : اکریلیک
  • رنگ بندی : ۳
  • بدون نشتی و صد در صد نشکن
  • دارای صافی اختصاصی
  • دارای دسته مقاوم برای حمل آسان

😍

سفارش های بالای ۵۰۰ هزار تومان ، ارسال رایگانه !

قیمت اصلی 195 هزار تومان بود.قیمت فعلی 175 هزار تومان است.

آبی
سبز روشن
صورتی
آبی
سبز روشن
صورتی

توضیحات محصول :

قمقمه ورزشی اسپرت 800 میل CHFEl که از جنس اکریلیک ساخته شده است، یک محصول جذاب و کاربردی است که به شما امکان می‌دهد از آن به عنوان وسیله‌ای برای نگهداری و حمل مایعات مختلف استفاده کنید. این قمقمه دارای ویژگی‌های زیر است:

1. طرح نوشته “CHFE”: قمقمه دارای نوشته “CHFE” است که احتمالاً مخفف یک کلمه یا اسم است. این نوشته می‌تواند یک علامت تجاری، نام شرکت، نام محصول یا هر نوع متن دیگر باشد که بر اساس توصیف شما از محصول انتخاب شده است.

2. جنس اکریلیک: اکریلیک یک جنس مقاوم، شفاف و شبیه به شیشه است. از آنجا که اکریلیک مقاوم در برابر شکستن و نشکن است، این قمقمه می‌تواند یک جایگزین مناسب و مطمئن برای قمقمه‌های شیشه‌ای باشد.

3. ابعاد: این قمقمه دارای قطر ۸ سانتی‌متر و ارتفاع ۲۴ سانتی‌متر می‌باشد. ابعاد مناسب این قمقمه به شما امکان می‌دهد حجم کافی از مایعات را در آن جایگذاری کنید و به راحتی حمل کنید.

4. چندین تنوع و رنگ‌بندی: این قمقمه در چندین تنوع و رنگ‌بندی مختلف عرضه می‌شود. این ویژگی به شما امکان می‌دهد قمقمه‌ای با رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و با سلیقه خودتان هماهنگ کنید.

5. مقاومت و نشکن بودن: از آنجا که این قمقمه از جنس اکریلیک ساخته شده است، دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن می‌باشد و احتمال شکستن آن در اثر سقوط یا ضربه کمتر است.

6. دسته برای حمل: این قمقمه دارای دسته‌ای برای حمل آسان‌تر است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی آن را حمل کنید و در هنگام استفاده به راحتی نوشیدنی را ریخته و سرو کنید.

قمقمه‌های اکریلیک معمولاً به عنوان جایگزینی ایمن و جذاب برای قمقمه‌های شیشه‌ای در منزل، محل کار، سفرهای خارجی یا استفاده در فضاهای باز استفاده می‌شوند. با داشتن این قمقمه با طرح و رنگ‌بندی دلخواه، می‌توانید لحظات نوشیدن نوشیدنی‌های خود را به یک تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قمقمه ورزشی اسپرت 800 میل CHFEl”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط 🥹

خانه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من