جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو فروشگاه خانه رویایی

دسته بندی ها :

ویژگی ها :

رنگ آبی , زرد , صورتی
ارتفاع 10
قطر 8
جنس سرامیکی
درب دارد

ماگ سرامیکی دخترانه زیبا

  • نام : ماگ دختر
  • ارتفاع : ۱۰
  • قطر : ۸
  • جنس : سرامیک
  • رنگ بندی : ۳
  • دارای درب

😍

سفارش های بالای ۵۰۰ هزار تومان ، ارسال رایگانه !

قیمت اصلی 195 هزار تومان بود.قیمت فعلی 180 هزار تومان است.

آبی
زرد
صورتی
آبی
زرد
صورتی

توضیحات محصول :

ماگ سرامیکی دخترانه زیبا یک محصول جذاب و شیک است که با طراحی فانتزی و منحصر به فرد، به شما امکان می‌دهد لحظات نوشیدن نوشیدنی‌ها را با سبکی خاص و زیبا تجربه کنید. این ماگ دارای ابعاد ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر و قطر ۸ سانتی‌متر است و ویژگی‌های جذاب زیر را دارا می‌باشد:

نام: ماگ طرح فانتزی دخترانه

ارتفاع: ۱۰ سانتی‌متر

قطر: ۸ سانتی‌متر

جنس: سرامیک

رنگ بندی: این ماگ در سه رنگ مختلف ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. رنگ‌های جذاب و زنده‌ای که ممکن است شامل رنگ‌های صورتی، بنفش، آبی و … باشند.

دارای درب: این ماگ دارای دربی است که به شما امکان می‌دهد نوشیدنی‌ها را درون ماگ نگه دارید و از دست ریختن نوشیدنی‌ها جلوگیری کنید. همچنین، این ویژگی می‌تواند در حمل و نقل ماگ بدون نگرانی از ریختن نوشیدنی‌ها مفید باشد.

جنس سرامیک: ماگ طرح فانتزی دخترانه از جنس سرامیک ساخته شده است که نشان‌دهنده کیفیت و ماندگاری آن است. سرامیک به عنوان یک جنس مناسب برای ماگ‌ها انتخاب می‌شود، زیرا دارای مقاومت در برابر حرارت و خزش است و می‌تواند نوشیدنی‌ها را به مدت طولانی گرم نگه دارد.

ماگ طرح فانتزی دخترانه با این ویژگی‌ها و طراحی خاص، می‌تواند یک هدیه زیبا و منحصر به فرد برای دوستان، خانواده و عزیزان باشد. با داشتن این ماگ با طرح و رنگ‌بندی دلخواه، می‌توانید لحظات نوشیدن نوشیدنی‌ها را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کنید. همچنین، این ماگ می‌تواند به عنوان یک زینت‌آرایی جذاب در محیط‌های خانه، دفتر کار یا محیط‌های کافه و رستوران استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ سرامیکی دخترانه زیبا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط 🥹

خانه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من