جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو فروشگاه خانه رویایی

دسته بندی ها :

ویژگی ها :

رنگ زرد , قهوه ای
حجم ۳۰۰ میل
جنس سرامیک خارجی
درب و قاشق دارد

ماگ سرامیکی فانتزی خرسی

  • ارتفاع : ۹
  • قطر : ۸
  • جنس : سرامیک
  • دارای درب و قاشق

😍

سفارش های بالای ۵۰۰ هزار تومان ، ارسال رایگانه !

قیمت اصلی 195 هزار تومان بود.قیمت فعلی 180 هزار تومان است.

زرد
قهوه ای
زرد
قهوه ای

توضیحات محصول :

ماگ سرامیکی فانتزی خرسی یک محصول جذاب و دلپذیر است که با طراحی خرسی محبوب، به شما امکان می‌دهد لحظات نوشیدن نوشیدنی‌ها را با احساس راحتی و سرگرمی تجربه کنید. این ماگ دارای ابعاد ارتفاع ۹ سانتی‌متر و قطر ۸ سانتی‌متر است و ویژگی‌های جذاب زیر را دارا می‌باشد:

نام: ماگ خرسی

ارتفاع: ۹ سانتی‌متر

قطر: ۸ سانتی‌متر

جنس: سرامیک

دارای درب و قاشق: این ماگ دارای درب و قاشقی است که طراحی و رنگ‌بندی مشابه با ماگ خرسی دارد. درب و قاشق به شما امکان می‌دهد نوشیدنی‌ها را درون ماگ نگه دارید و با قاشق آن‌ها را مصرف کنید. همچنین، این ویژگی ممکن است کمک کند تا نوشیدنی‌ها ناپاک نشوند.

برند: این ماگ از یک برند معتبر تولید شده است که نشان‌دهنده کیفیت و اعتبار محصول است. برند محصول می‌تواند به شما اطمینان بدهد که این ماگ از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده است و می‌توانید به طولانی‌مدت از آن استفاده کنید.

جنس سرامیک: ماگ خرسی از جنس سرامیک ساخته شده است که نشان‌دهنده کیفیت و ماندگاری آن است. سرامیک به عنوان یک جنس مناسب برای ماگ‌ها انتخاب می‌شود، زیرا دارای مقاومت در برابر حرارت و خزش است و می‌تواند نوشیدنی‌ها را به مدت طولانی گرم نگه دارد.

ماگ خرسی با این ویژگی‌ها و طراحی خاص، می‌تواند به عنوان یک هدیه مورد علاقه برای دوستان، خانواده و عزیزان باشد. با داشتن این ماگ با طرح و رنگ‌بندی دلخواه، می‌توانید لحظات نوشیدن نوشیدنی‌های گرم یا سرد خود را به یک تجربه لذت‌بخش و ممیز تبدیل کنید. همچنین، این ماگ می‌تواند به عنوان یک زینت‌آرایی جذاب در محیط‌های خانه، دفتر کار یا محیط‌های کافه و رستوران استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ سرامیکی فانتزی خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط 🥹

خانه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من